12 października 2013

Hold my breath.






***

"I'm here, I'm here to save you 
No fall, I will swim to save you."


***



Sesja, którą możecie zobaczyć poniżej była pierwszą w 2013 roku. Miałam niemałą przerwę od zdjęć, więc czułam, że ogromnie czegoś mi brakuje. Włożyłam w nią dużo serca, chciałam stworzyć coś nowego, poważniejszego i pełnego mroku. Mam nadzieję, że chociaż troszkę mi się udało :)
Pomysł z wykorzystaniem czaszki wypłynął od Angeli, muszę przyznać, że od razu przypadł mi do gustu. 
Poszukiwania rekwizytu nie trwały długo, czachę pożyczył nam mój przyjaciel - Barry. 
Nie wiem skąd ja miał i chyba raczej nie chcę wiedzieć... ;)


Modelka: Angelika Grabowska
Fotograf: Paulina Cichosz


















Jak zwykle czekam na Wasze opinie! :)


***


14 komentarzy:

  1. Oja ojaaa... Przerażające są najlepsze. Jako największa fanka horrorów mówię, że wyszło idealnie :P

    ~ Nana

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Angelikę uwielbiam, jest tak genialna, że naprawdę, nie ma się czego w niej uczepić! :)
    a sesja tak trochę przypomina mi motyw "memento mori" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna sesja :3
    Podobają mi się zdjęcia wszystkie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogrooomny plus za tą czaszkę! Świetny klimat zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega inspirujące. Bardzo ciekawy pomysł z tą czaszką i efekt jeszcze lepszy. Zdjęcia są genialne ! Najbardziej spodobało mi się 4 i 9.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest chyba moja ulubiona Twoja sesja! Już na facebooku strasznie mi się spodobała :) Oryginalny pomysł i fantastyczne wykonanie. Podziwiam modelkę za strój, bo przecież chyba zimno bardzo było ;)

    OdpowiedzUsuń