25 marca 2015

Thinking out loud.



***
"And I'm thinking 'bout how
people fall in love in mysterious ways
Maybe just the touch of a hand
Me I fall in love with you every single day
And I just wanna tell you I am"
***




Kolejna sesja z Madzią, która wyszła totalnie spontanicznie. Mieszkamy blisko siebie (wystarczy przejść przez ulicę), 
dlatego możemy sobie pozwolić na takie małe spontany. 
Jak już doskonale wiecie jestem fanką pięknych i oryginalnych modelek i uwielbiam je pokazywać w bajkowych jak i zwyczajnych sesjach. Tutaj postawiłyśmy na naturalność. Zależało mi na tym, żeby w portretach zwrócić uwagę na cudowne oczy i piegi Madzi i chyba mi się udało (?).
Jak zwykle zależy mi bardzo na Waszej opinii, więc proszę o komentarze :) 
Buziaki! 


Modelka: Magdalena Przybyła (Instagram)
Fotograf: Paulina Cichosz















Zapraszam Was do obserwowania mnie na Instagramie :)

a tu możecie zadawać pytania:



***

7 komentarzy:

  1. Zdjęcia w niebieskiej sukience mega! Ale reszta jakoś mnie nie powala

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczna sesja ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia! uwielbiam Twoje prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio coś cicho tutaj o was, a ja uwielbiam wszystkie wasze współpracę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi! :) Właśnie napisałam do Magdy z propozycją sesji hehe :D

      Usuń
  5. Piękna sesja :) Bardzo nastrojowa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko perfekcyjne - modelka, miejsce, ujęcia, klimat; a na dodatek Ed - czego chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń