19 lutego 2015

The sun is in your eyes.






***
“I don't ever wanna spend another day without you,
I don't think that I'd be standing here if I never found you,

Right now the sun is in your eyes, the moment has arrived to see
Right now there ain't no better time, I feel like you're alive in me.”


***



Jeśli mnie znacie to zapewne wiecie, że jestem dość nieśmiałą osobą. Wręcz aspołeczną. Źle się czuję na imprezach, gdzie jest dużo nieznajomych osób. Nie umiem się odnaleźć w takich sytuacjach. Dlatego dziś Was zdziwię, ponieważ poniżej możecie obejrzeć zdjęcia z dziewczyną, którą poznałam właśnie na imprezie. Wszystko potoczyło się bardzo dziwnie. Siedziałam przy stoliku z piwem i oczywiście nawet nie tańczyłam tylko "podpierałam ścianę" i nagle zobaczyłam Oliwię. Mam coś takiego, że jak czasem kogoś zobaczę to od razu zaczynam sobie wyobrażać tą osobę przed moim obiektywem. Więc mówię do mojej koleżanki "Patrz! Widziałabym ją na sesji u mnie!", więc Ania powiedziała, że ją zna i bez wahania podbiegła do mojej przyszłej modelki na parkiet i okazało się, że Oliwia zna moje zdjęcia i chętnie weźmie udział w sesji. Oczywiście byłam cała czerwona, bo była to dla mnie mega krępująca sytuacja. Ale cieszę się, że tak się losy potoczyły.
Z poniższych zdjęć jestem bardzo zadowolona, lubię to, że Oliwia w tak naturalny sposób pozuje :) i jestem pewna, że jeszcze będziemy razem współpracować :)


Modelka: Oliwia Miensopust
Fotograf: Paulina Cichosz






















Obserwujcie mnie na Instagramie! :)


***

4 komentarze:

  1. Dobre masz oko. :D Fajny rodzaj urody ma Oliwia. :) Moimi faworytami są zdjęcia 5, 11, 13 i 15. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Mi też się podoba uroda Oliwii : )

      Usuń